загальна кількість осіб, які підписали електронну петицію
1
Протест батьків проти закриття та приєднання до інших учбових закладів "Запорізької спеціальної школи-інтерната №1"
Призвіще, ім'я, по батькові автора (ініціатора): | ЯРОСЛАВ ВІТАЛІЙОВИЧ ФЕСЕНКО |
---|---|
Статус: | Архів |
Петиція № 010/120417 подана: | 2017-04-10 16:02:28 |
Дата початку збору підписів: | 2017-04-12 12:02:26 |
Текст електронної петиції
Виступаемо проти припинення діяльності комунального закладу "Запорізька спеціальна загально-освітня школа-інтернат №1"Запорізької обласної ради та його приєднання до будь-якого іншого навчального закладу. Згідно з законодавством України про освіту кожна дитина має право на освіту.Батьки мають право вибору лікувального закладу,відповідно розумовим та фізичним здібностям дитини.
Ми,батьки учнів спеціалізованого інтернату №1 ,прочитавши матеріали статті з регіональної конференції з інформацією про припинення набору дітей і подальшим закриттям інтернату,обурені тим, що права наших дітей порушені.Багато з нас навчають дітей в цьому закладі і не перший рік бачуть явну перевагу його перед іншими навчальними установами. Наш заклад єдиний з 60-річною практикою роботи,пристосований для дітей з ДЦП та важкими порушеннями опорно-рухової системи.
По-перше, ландшафт території школи є природним тренажером для дітей з ДЦП.Завдяки цьому,діти,які приходять в школу на милицях і ходунках,через час стають впевненно на ноги і можуть самостійно пересуватися.На території є ігрові майданчики, небезпечні для наших дітей.
По-друге,школа-інтернат знаходиться в санаторно-курортній зоні.І наші діти,які мають ослаблений імунітет,вкрай рідко хворіють респіраторними захворюваннями.Карантини,які оголошуються в місті обходять нас стороною.
По-третє,нашим дітям саме у цьому інтернаті забезпечений спеціалізований комплексний і безперервний лікувально-реабілітаційний процес,безкоштовні масажі ,парафінотерапія,фізіопроцедури,комплекси лікувальної фізкультури і т. д.,необхідні для дітей з ДЦП. Маленькі вихованці даного закладу несуть на своїх тендітних плечах тягар невиліковних недуг ,що не дозволяє їм навчатися у звичайних школах,в яких відсутні профільні фахівці з даних захворювань,педагоги мають многолітні навички спілкування з такою категорією дітей .Позбавивши їх цього навчального закладу ,ми прирікаємо їх не тільки на фізичні ,але і на психологічні страждання.
Не можна закривати очі на те,що для особливих дітей потрібен особливий підхід,більше викладацького уваги і часу,а педагоги у школах просто не готові до приходу таких дітей, враховуючи наповнюваність класу ,різний рівень розвитку дітей у класах і велике навантаження на викладача. Крім того, відносини між дітьми в звичайній школі можуть надати травмуючий вплив на психіку дітей з особливими можливостями.