загальна кількість осіб, які підписали електронну петицію

431


До кінця збору підписів залишилось
26   днів
Для того, щоб підтримати петицію, необхідно авторизуватися

Протест батьків проти закриття та приєднання до інших учбових закладів "Запорізької спеціальної школи-інтерната №1"

Призвіще, ім'я, по батькові автора (ініціатора): НАТАЛЬЯ МИХАЙЛОВНА ЗУЙ
Статус: Триває збір підписів
Петиція № 07/230117 подана: 2017-01-22 22:18:32
Дата початку збору підписів: 2017-01-23 17:30:15

Текст електронної петиції

Виступаемо проти припинення діяльності комунального закладу "Запорізька спеціальна загально-освітня школа-інтернат №1"Запорізької обласної ради та його приєднання до будь-якого іншого навчального закладу.                                       Згідно з законодавством України про освіту кожна дитина має право на освіту.Батьки мають право вибору лікувального закладу,відповідно розумовим та фізичним здібностям дитини.
Ми,батьки учнів спеціалізованого інтернату №1 ,прочитавши матеріали статті з регіональної конференції з інформацією про припинення набору дітей і  подальшим закриттям інтернату,обурені тим, що права наших дітей порушені.Багато з нас навчають дітей в цьому закладі і  не перший рік  бачуть явну перевагу його перед іншими навчальними установами. Наш заклад єдиний з 60-річною практикою роботи,пристосований для дітей з ДЦП та важкими порушеннями опорно-рухової системи.
По-перше, ландшафт території школи є природним тренажером для дітей з ДЦП.Завдяки цьому,діти,які приходять в школу на милицях і ходунках,через час стають впевненно на ноги і можуть самостійно пересуватися.На території є ігрові майданчики, небезпечні для наших дітей.
По-друге,школа-інтернат знаходиться в санаторно-курортній зоні.І наші діти,які мають ослаблений імунітет,вкрай рідко хворіють респіраторними захворюваннями.Карантини,які оголошуються в місті обходять нас стороною.
По-третє,нашим дітям саме у цьому інтернаті забезпечений спеціалізований комплексний і безперервний лікувально-реабілітаційний процес,безкоштовні масажі ,парафінотерапія,фізіопроцедури,комплекси лікувальної фізкультури і т. д.,необхідні для дітей з ДЦП.                                                                               Маленькі вихованці даного закладу несуть на своїх тендітних плечах тягар невиліковних недуг ,що не дозволяє їм навчатися у звичайних школах,в яких відсутні профільні фахівці з даних захворювань,педагоги мають многолітні навички спілкування з такою категорією дітей .Позбавивши їх цього навчального закладу ,ми прирікаємо їх не тільки на фізичні ,але і на  психологічні страждання.                                 Не можна закривати очі на те,що для особливих дітей потрібен особливий підхід,більше викладацького уваги і часу,а педагоги у школах просто не готові до приходу таких дітей, враховуючи наповнюваність класу ,різний рівень розвитку дітей у класах і велике навантаження на викладача. Крім того, відносини між дітьми в звичайній школі можуть надати травмуючий вплив на психіку дітей з особливими можливостями.